Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

hai..assalamualaikum...huhuhahahihi..(gila suda)..erm senonye tgh tension + bosan ni..ye lah 3hari berturut2 bertungkuslumus menyiapkan assgnment...n alhamdulillah sume da siap..cume NSV jela...serius penat gle2..n aku da xriso da kt assgnment NSL cz byk gak aku duk edit2 slide 2...hahaha;p urmmm..actually....aku  sangat24679x risau n rindu kat dye...tp...aku xtau cmne nk luahkan kt dye...aku takut da nk contect dye...cz aku tau dye da xsuka aku da kot...yelah...aku kan banyak buat salah kt dye....pe yg bley aku wat cume minta maaf kt dye..hmmm aku nak sangat tau dye kt mne skrg ni??hospital ke kolej dye ke uma dye??dye da ok ke blum??luka dye teruk ke??cara dye crita cam teruk je dye accident...dy accident ngn pe??family dye tau ke??hmmm banyak btul persoalan yg de dlm otak aku ni....serius ak nak sgt tau...n aku nak sgt jmpe dye..tgk keadaan dye..hmmm aku harap dye cepat sembuh...n ok je...emm k la...aku nk smbung class ni...salam~~

No comments:

Post a Comment