Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

al-Fatihah

err actually aku nk cite sikit keje aku camne kat hospital hari ni...
urmmm...seperti biasa...patient kt wad 9 selalu je ade admission....n tadi de 14org patient...fuhh mmg penat la keje..start keje tadi pun lambat coz staffness pass report lmbat...so, kelam kabut la buat bed making + vital sign...huhuhu mmg aku asyik kene mara ngan C.I la hari ni..but not actually mara,juz tego..cz wat keje lambat..huhu nape lmbat??erm aku kurang sihat snonye..sesungut ehh senggugut + sakit belakang..adey..nk jalan pn xlarat..tp aku pakse gak diri + xbgtau pn C.I hal sbnrnye...nevermine..alhamdulillah aku ley gak buat keje2 aku...after aku g amek observation,aku pelik..membe2 stugas aku sume ilang..rupe2nye dorg kt bilik 1..patient bed 1A sedang tenat...2org staffness,2org doktor,n ahli keluarga patient sedang berusaha mnyelamatkan patient 2...tapi....teeeeeet..innalillahiwainnailaihirojiun.....patient 2 da kembali ke rahmatullah...aty aku da menangis tengok patient 2 n family dy.. n paling menyedihkan ble anak dy sempat dtg tgk dy n bagi air zam2 yg dibawa anaknye datang dari mekah + allahyarhammah sempat sebut nama anak dy 2...hmmmm...lps 2 ktorg sume wat LO (last office) atau lbey dknali sbg mengapankan mayat trsebut...serius..tangan aku menggeletar gle2..aku angkat kaki dy,ikat kepala dy,ubah baringan dy,bukak IVdrip dy..hmm but alhamdulillah ktorg sume dapat gak wat prosder 2..walaupun xselengkap yg ktorg blaja..smpai skrg aku sedih+teringat weyy...hurmm aku xtau la aku ley tido ke x mlm ni...hope bley la...adehh..aku snonye mmg taley tengok mayat...seriauuu weyh...ak taley nk lpe...even muka arwah opah aku yg meninggal time umur aku drjah 3 2 pn smpai skrg ak ingat+terbayang2...Ya Allah..kuatkn lah semangat hamba-Mu yg xkuat semangat ni....erm marilah kte same2 sedekahkan Al-Fatihah kpd allahyarhammah...moga beliau ditempatkan dalam golongan2 yg soleh+solehah...Amin......
n x lupe gak...
**SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH ,1432H semua....=)**

No comments:

Post a Comment